
RIMBO DAWID KONIOR
43-300 Ul. Bohaterów Warszawy 16/1
Bielsko – Biała
NIP: 9372223460
tel. 500 687 434
FAQ
Czy można zamontować rolety na okno, które się nie otwiera?
Tak, w naszej ofercie posiadamy rolety do montażu na okna nieotwierane, tak zwane fixy. Najbardziej odpowiednie będą do tego rolety w kasecie bezinwazyjnej przyklejane do skrzydła okiennego za pomocą specjalistycznej taśmy dwustronnej.
Dodatkowo montaż na oknie nieotwieranym jest możliwy w przypadku rolet dzień noc. Mechanizm do wskazanej rolety posiada wytłoczone dziurki, przez które roletę można przykręcić inwazyjnie do ramy okna. W zestawie montażowym nie są dołączone śrubki ani wkręty, należy się w nie zaopatrzyć na własną rękę.
Rolety odpowiednie do montażu na oknach nieotwieralnych:
1. Roleta dzień noc – w przypadku zakupu rolety dzień noc montaż na okno nieotwierane jest możliwy tylko w wersji inwazyjnej, o czym należy poinformować sprzedającego.
2. Roleta dzień noc w kasecie
3. Roleta termiczna w kasecie
4. Roleta plisowana (plisa) – w przypadku zakupu rolety plisowanej montaż na okno nieotwierane jest możliwy tylko w wersji inwazyjnej, o czym należy poinformować sprzedającego.
Czy zaokrąglone listwy przyszybowe uniemożliwiają montaż rolet z prowadnicami?
W przypadku gdy Państwa listwy przyszybowe nie są prostokątne należy zmierzyć czerwony odcinek wskazany strzałką na instrukcji (między klamką a listwą przyszybową) i podać tę informację w wiadomości do sprzedającego. Do montażu prowadnic potrzebujemy minimum 6 mm płaskiej powierzchni wzdłuż listew przyszybowych.
Czy rolety w kasecie przyklejane na taśmie dobrze trzymają się okna?
Tak. Taśma, na której trzyma się roleta wraz z prowadnicami to specjalistyczna dwustronna taśma klejąca odpowiednia do montażu różnego rodzaju rolet i osłon okiennych. Aby taśma klejąca spełniała odpowiednio swoją rolę rama okienna powinna zostać starannie odtłuszczona przed montażem. Wytrzymałość taśmy na obciążenia to 50 kg/m2.
Jak czyścić zabrudzone rolety?
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych. Zazwyczaj zamówione rolety dostarczamy do Państwa do 4 dni, z wyjątkiem okresów przedświątecznych. W okresie świąt czas ten może wydłużyć się do 7 dni roboczych.
Każdą roletę wykonujemy na indywidualne zamówienie klienta, a nie wysyłamy z gotowego stanu magazynowego, stąd wskazany czas oczekiwania na zamówienie.
Czy można prosić o doręczenie zamówienia o konkretnej godzinie?
W kwestii wysyłek i usług kurierskich współpracujemy z firmami kurierskimi InPost, GLS oraz DPD. Po odebraniu od nas przesyłki podlega ona wybranej firmie kurierskiej, a czas doręczenia wynosi 48 godzin w dniach od poniedziałku do piątku (w dni robocze).
Nie mamy możliwości ustalenia z kurierami konkretnych godzin doręczenia. Istotne dla Państwa szczegóły można ustalić bezpośrednio z firmą kurierską dzwoniąc na infolinię ogólną i podając numer przesyłki.
W jaki sposób dokonać pomiaru okna i wybrać odpowiedni wymiar rolety?
Pomiaru rolety należy dokonać na podstawie instrukcji zamieszczonej na stronie danego produktu. Nie należy sugerować się wymiarami innych rolet, które Państwo posiadają zakupionych u innych producentów, ponieważ produkty mogą się od siebie różnić i nie posiadają uniwersalnych komponentów montażowych.
Dlaczego roleta krzywo się zwija?
Powodów krzywego zwijania się rolety może być kilka. Najczęściej wynika to z nieprawidłowego zamontowania rolety na ramie okiennej lub pominięcia któregoś z komponentów mechanizmu.
Przede wszystkim należy zlokalizować przyczynę wskazanej wady. Najpierw należy sprawdzić, czy wszystkie komponenty działają prawidłowo: łańcuszek, mechanizm oraz haczyki montażowe.
Jeżeli usterka nadal występuje być może jest to wada mechaniczna, która oczywiście podlega reklamacji.
Wszystkie nasze rolety podlegają 2-letniej gwarancji konsumenckiej, która jest podstawą do złożenia reklamacji. Jeśli nie udało się Państwu samodzielnie naprawić opadającej rolety prosimy o kontakt – odbierzemy od Państwa uszkodzoną roletę i naprawimy ją.
Do zgłoszenia reklamacji należy pobrać wzór dokumentu reklamacyjnego z naszej strony i wysłać do nas wypełniony dokument za pośrednictwem maila.
Dlaczego roleta opada?
Roleta może opadać z kilku różnych powodów. Najczęściej wynika to z błędów popełnionych podczas montażu lub z powodu usterki technicznej. Przede wszystkim należy zlokalizować przyczynę wskazanej wady. Najpierw należy sprawdzić, czy wszystkie komponenty działają prawidłowo: łańcuszek, mechanizm oraz haczyki montażowe.
Jeżeli usterka nadal występuje być może jest to wada mechaniczna, która oczywiście podlega reklamacji.
Wszystkie nasze rolety podlegają 2-letniej gwarancji konsumenckiej, która jest podstawą do złożenia reklamacji. Jeśli nie udało się Państwu samodzielnie naprawić opadającej rolety prosimy o kontakt – odbierzemy od Państwa uszkodzoną roletę i naprawimy ją.
Do zgłoszenia reklamacji należy pobrać wzór dokumentu reklamacyjnego z naszej strony i wysłać do nas wypełniony dokument za pośrednictwem maila.
Czy roleta mini (okienna) może być zamontowana do ściany?
Czy w ofercie są dostępne rolety do okien z wywietrznikiem?
Tak, posiadamy specjalne przedłużające haczyki do okien z wywietrznikiem. Dodajemy je gratisowo do zamówienia na prośbę klienta. Prosimy tylko zaznaczyć w wiadomości do sprzedającego podczas zakupu, ile dokładnie kompletów potrzeba.
Haczyki do okien z wywietrznikami dołączamy do:
- Rolet dzień noc
- Rolet termicznych
- Rolet gładkich klasycznych.
Jakie osłony okienne najlepiej zatrzymują słońce?
Rolety, które najlepiej zatrzymują promienie słoneczne dostępne w naszej ofercie to rolety termiczne zaciemniające w kasecie. Dzięki prowadnicom przestrzennym, materiał jest ściśle przyległy do skrzydła okiennego, przez co światło nie ma możliwości przeniknięcia do pomieszczenia.
Dodatkowo materiał, z którego wykonane są rolety zaciemniające pokryty jest specjalną, srebrną powłoką termoizolacyjną, która zawiera właściwości ochronne UV odbijające słońce i chroniące pomieszczenie przed przegrzaniem lub utratą ciepła.
Rolety termiczne zaciemniające w wersji standard również bardzo dobrze zatrzymują słońce, jednak nie tak dokładnie jak rolety w kasecie.
Jaki jest okres gwarancji na produkty?
W moim zamówieniu brakuje komponentów, co zrobić w takiej sytuacji?
Jeśli otrzymane zamówienie jest niekompletne należy zgłosić ten fakt do sklepu RIMBO za pośrednictwem formularzu kontaktowemu na stronie internetowej, maila [email protected] lub pod wskazanym numerem telefonu. Po dokładnym opisaniu zgłoszenia brakujące komponenty zostaną wysłane do Państwa jak najszybciej.