DARMOWA Wysyłka powyżej 400zł

30 DNI na zwrot towaru

Wsparcie 24/7 telefon i czat

ROLETY

Stylizacja Twojego Domu w zasięgu ręki…

LISTWY

Stylizacja Twojego Domu w zasięgu ręki…

LAMPY

Stylizacja Twojego Domu w zasięgu ręki…

Regulamin sklepu

RIMBO DAWID KONIOR

43-300 Ul. Bohaterów Warszawy 16/1

Bielsko – Biała

NIP: 9372223460

10 + 2 =

@ – [email protected]

tel. 500 687 434

FAQ

Czy można zamontować rolety na okno, które się nie otwiera?

Tak, w naszej ofercie posiadamy rolety do montażu na okna nieotwierane, tak zwane fixy. Najbardziej odpowiednie będą do tego rolety w kasecie bezinwazyjnej przyklejane do skrzydła okiennego za pomocą specjalistycznej taśmy dwustronnej.

Dodatkowo montaż na oknie nieotwieranym jest możliwy w przypadku rolet dzień noc. Mechanizm do wskazanej rolety posiada wytłoczone dziurki, przez które roletę można przykręcić inwazyjnie do ramy okna. W zestawie montażowym nie są dołączone śrubki ani wkręty, należy się w nie zaopatrzyć na własną rękę.

Rolety odpowiednie do montażu na oknach nieotwieralnych:

1. Roleta dzień noc – w przypadku zakupu rolety dzień noc montaż na okno nieotwierane jest możliwy tylko w wersji inwazyjnej, o czym należy poinformować sprzedającego. 

2. Roleta dzień noc w kasecie 

3. Roleta termiczna w kasecie 

4. Roleta plisowana (plisa) – w przypadku zakupu rolety plisowanej montaż na okno nieotwierane jest możliwy tylko w wersji inwazyjnej, o czym należy poinformować sprzedającego. 

Czy zaokrąglone listwy przyszybowe uniemożliwiają montaż rolet z prowadnicami?
Nie. Zaokrąglone i skośne listwy przyszybowe dają możliwość montażu rolet w kasecie z prowadnicami, jednak należy poinformować sprzedającego o posiadaniu wskazanych listew podczas zakupu.

W przypadku gdy Państwa listwy przyszybowe nie są prostokątne należy zmierzyć czerwony odcinek wskazany strzałką na instrukcji (między klamką a listwą przyszybową) i podać tę informację w wiadomości do sprzedającego. Do montażu prowadnic potrzebujemy minimum 6 mm płaskiej powierzchni wzdłuż listew przyszybowych.

Czy rolety w kasecie przyklejane na taśmie dobrze trzymają się okna?

Tak. Taśma, na której trzyma się roleta wraz z prowadnicami to specjalistyczna dwustronna taśma klejąca odpowiednia do montażu różnego rodzaju rolet i osłon okiennych. Aby taśma klejąca spełniała odpowiednio swoją rolę rama okienna powinna zostać starannie odtłuszczona przed montażem. Wytrzymałość taśmy na obciążenia to 50 kg/m2.

Jak czyścić zabrudzone rolety?
Istnieje kilka sposobów czyszczenia rolet oraz utrzymywania ich w czystości. W kwestii zapobiegania zabrudzeniom najlepiej sprawdzają się rolety w kasecie, ponieważ kaseta chroni wałek z materiałem przed kurzeniem się. Rolety powinno się systematycznie przecierać miotełką do kurzów lub suchą ściereczką. Wszelkie większe zabrudzenia materiału należy czyścić wilgotną szmatką lub ściereczką.
Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych. Zazwyczaj zamówione rolety dostarczamy do Państwa do 4 dni, z wyjątkiem okresów przedświątecznych. W okresie świąt czas ten może wydłużyć się do 7 dni roboczych.

Każdą roletę wykonujemy na indywidualne zamówienie klienta, a nie wysyłamy z gotowego stanu magazynowego, stąd wskazany czas oczekiwania na zamówienie.

Czy można prosić o doręczenie zamówienia o konkretnej godzinie?

W kwestii wysyłek i usług kurierskich współpracujemy z firmami kurierskimi InPost, GLS oraz DPD. Po odebraniu od nas przesyłki podlega ona wybranej firmie kurierskiej, a czas doręczenia wynosi 48 godzin w dniach od poniedziałku do piątku (w dni robocze).

Nie mamy możliwości ustalenia z kurierami konkretnych godzin doręczenia. Istotne dla Państwa szczegóły można ustalić bezpośrednio z firmą kurierską dzwoniąc na infolinię ogólną i podając numer przesyłki.

W jaki sposób dokonać pomiaru okna i wybrać odpowiedni wymiar rolety?

Pomiaru rolety należy dokonać na podstawie instrukcji zamieszczonej na stronie danego produktu. Nie należy sugerować się wymiarami innych rolet, które Państwo posiadają zakupionych u innych producentów, ponieważ produkty mogą się od siebie różnić i nie posiadają uniwersalnych komponentów montażowych.

Dlaczego roleta krzywo się zwija?

Powodów krzywego zwijania się rolety może być kilka. Najczęściej wynika to z nieprawidłowego zamontowania rolety na ramie okiennej lub pominięcia któregoś z komponentów mechanizmu.

Przede wszystkim należy zlokalizować przyczynę wskazanej wady. Najpierw należy sprawdzić, czy wszystkie komponenty działają prawidłowo: łańcuszek, mechanizm oraz haczyki montażowe.

Jeżeli usterka nadal występuje być może jest to wada mechaniczna, która oczywiście podlega reklamacji.

Wszystkie nasze rolety podlegają 2-letniej gwarancji konsumenckiej, która jest podstawą do złożenia reklamacji. Jeśli nie udało się Państwu samodzielnie naprawić opadającej rolety prosimy o kontakt – odbierzemy od Państwa uszkodzoną roletę i naprawimy ją.

Do zgłoszenia reklamacji należy pobrać wzór dokumentu reklamacyjnego z naszej strony i wysłać do nas wypełniony dokument za pośrednictwem maila.

Dlaczego roleta opada?

Roleta może opadać z kilku różnych powodów. Najczęściej wynika to z błędów popełnionych podczas montażu lub z powodu usterki technicznej. Przede wszystkim należy zlokalizować przyczynę wskazanej wady. Najpierw należy sprawdzić, czy wszystkie komponenty działają prawidłowo: łańcuszek, mechanizm oraz haczyki montażowe.

Jeżeli usterka nadal występuje być może jest to wada mechaniczna, która oczywiście podlega reklamacji.

Wszystkie nasze rolety podlegają 2-letniej gwarancji konsumenckiej, która jest podstawą do złożenia reklamacji. Jeśli nie udało się Państwu samodzielnie naprawić opadającej rolety prosimy o kontakt – odbierzemy od Państwa uszkodzoną roletę i naprawimy ją.

Do zgłoszenia reklamacji należy pobrać wzór dokumentu reklamacyjnego z naszej strony i wysłać do nas wypełniony dokument za pośrednictwem maila.

Czy roleta mini (okienna) może być zamontowana do ściany?
W naszej ofercie posiadamy dwa rodzaje rolet – mini i maxi. Rolety mini to wszystkie rolety, które są montowane na skrzydle okiennym, natomiast rolety maxi to tak zwane rolety ścienne czy sufitowe, montowane na wnękach okiennych, ścianach oraz na sufitach. Nie rekomendujemy montowania rolet mini na ścianach czy sufitach, ponieważ wskazane produkty nie posiadają odpowiednich do tego mechanizmów. Roleta mini zamontowana w inny sposób niż standardowy montaż do skrzydła okna nie podlega reklamacji.
Czy w ofercie są dostępne rolety do okien z wywietrznikiem?

Tak, posiadamy specjalne przedłużające haczyki do okien z wywietrznikiem. Dodajemy je gratisowo do zamówienia na prośbę klienta. Prosimy tylko zaznaczyć w wiadomości do sprzedającego podczas zakupu, ile dokładnie kompletów potrzeba.

Haczyki do okien z wywietrznikami dołączamy do:

  • Rolet dzień noc
  • Rolet termicznych
  • Rolet gładkich klasycznych.
Jakie osłony okienne najlepiej zatrzymują słońce?

Rolety, które najlepiej zatrzymują promienie słoneczne dostępne w naszej ofercie to rolety termiczne zaciemniające w kasecie. Dzięki prowadnicom przestrzennym, materiał jest ściśle przyległy do skrzydła okiennego, przez co światło nie ma możliwości przeniknięcia do pomieszczenia.

Dodatkowo materiał, z którego wykonane są rolety zaciemniające pokryty jest specjalną, srebrną powłoką termoizolacyjną, która zawiera właściwości ochronne UV odbijające słońce i chroniące pomieszczenie przed przegrzaniem lub utratą ciepła.

Rolety termiczne zaciemniające w wersji standard również bardzo dobrze zatrzymują słońce, jednak nie tak dokładnie jak rolety w kasecie.

Jaki jest okres gwarancji na produkty?
W RIMBO oferujemy produkty najwyższej jakości, które są objęte gwarancją konsumencką. Okres gwarancji na nasze produkty wynosi 2 lata. Gwarancja jest podstawą do złożenia reklamacji na produkt w przypadku wystąpienia wady lub usterki towaru. W celu zgłoszenia reklamacji należy skontaktować się z nami, a nasz pracownik pomoże Państwu ustalić co zrobić w danej sytuacji.
W moim zamówieniu brakuje komponentów, co zrobić w takiej sytuacji?

Jeśli otrzymane zamówienie jest niekompletne należy zgłosić ten fakt do sklepu RIMBO za pośrednictwem formularzu kontaktowemu na stronie internetowej, maila [email protected] lub pod wskazanym numerem telefonu. Po dokładnym opisaniu zgłoszenia brakujące komponenty zostaną wysłane do Państwa jak najszybciej.